Get your ow
n diary at DiaryLand.com! contact me older entries newest entry

2004-07-18 - 7:26 p.m.

Well, toodiloo ^^

Time to write here again.

Men jag dumpar engelskan f�r ett tag. Dessutom s�g f�rra inl�gget som jag skrev ett bra tag sen O.O engelskan var hemsk och n�r jag l�ser det nu hittar jag massor med stavfel. Men aja ^^

Mwa! Min moder �r jobbig och stressar mej ang�ende massor med saker. Gah! G�r det, g�r det, gl�m inte det... kom ih�g det. "JAAAA!" -.-

Nah, jag skrek inte "jaaa" �t henne. :P Men �nd�. Hon tjatar. hon �r alltid s�h�r stressad. Vad det �n g�ller O.o Vanliga saker som "st�da rummet", "plocka ur disken" kan jag f�rst�... men n�r hon ska stressa om helt andra saker ocks�. D� blir jag knasig.

Men livet rullar d� p�. Har gjort min operation och allt blev toppen. Jag har f�tt en till mkt n�ra v�n, och det �r Marty. Den bl� Bananen. ^^' Kai och jag l�rde k�nna honom samtidigt. Nu �r vi gemensamma v�nner. Ett litet g�ng.

Internsk�mt s�d�r :D

Jag �r s�klart Boiling Maccaroni. Marty �r The Blue Banana King... och Anno. Ja, det vet ni v�l redan? ;) Hon �r Supreme Kai. Marty skriver en web-comic om oss ;) Vi �r hur s�ta som helst. Sm� figurer som springer runt i ett gr�nskande landskap, och jagas av v�ra fiender; vitrockarna. Jag skriver sj�lv om oss, men inga bilder inte. Nej, nej. N�r det kommer till mitt skrivande s� f�r man anv�nda fantasin. Jag �r en mkt kr�vande person ;) Tss.

Just nu s� har vi 4 web-comics sidor, och 4 delar p� min fic om oss. S� d�r ligger vi lika. Och jag hoppas att comic nr 5 kommer snart. Sen ska jag skriva del 5 ocks� ^^ Kommer bli kalasbra.

Fast jag saknar Kai. Hon �r inte inne lika mkt nu f�r tiden. Hon har faktiskt lyckats ta sej ifr�n datorn lite mer ;) Vilket �r bra, delvis. Jag tror inte det �r s� fint att vara -f�r- internet-beroende. ...Som jag �r. *host* Men nackdelen med det �r att jag saknar henne. F�rut pratade vi varje natt. Jag saknar den tiden. Det var fortfarande vinter (jaja, fast jag saknar inte kylan :P) och m�rkt ute. F�rut gillade jag d� det var ljust p� n�tterna... men nu har det �ndrats. Jag tycker det k�nns s� konstigt d� det �r ljust hela tiden numera. Nej, jag saknar de m�rka n�tterna d� jag satt och msn:ade med henne hela natten l�ng. & S� kunde man se den lilla ljuspricken utanf�r mitt f�nster... den lilla pricken som r�rde sej �ver himlen. Jag kallade det mitt ufo ;) ...Nu �r det f�r ljust f�r att man ska kunna se Oz. (Jaa :P Oz - ufot. Jag d�pte det eftersom det var d�r varje natt.)

Men jag klarar mej ^^ tror jag. Fast nog �r det tomt. Men hon har ju i alla fall inte gett upp internet helt. S� jag klarar mej. :3 Bara hon inte f�rsvinner helt.

Sen f�r �vrigt s� har jag dr�mt massor med s�ta dr�mmar p� sista tiden. Massor med slash-dr�mmar ocks�. Haha. S� s�ta ^^ S� har jag faktiskt dr�mt att Bananen, Kai och jag var ute p� �ventyr XD det var awesome. Annars h�nder det inte mkt. Ig�r var jag dock p� Hoggytr�ff. Det var j�tteroligt. Fick tr�ffa tv� fellow slashare ocks�. Mkt roligt att disskutera med dem. & inte hade jag ont i ryggen heller, �nd� gick vi en hel del. Det var det b�sta av allt. Bara det gjorde att jag hade tokroligt. :) Hoppas det �r tr�ff snart igen. Och det p�minner mej... jag gjorde om mitt info p� Hoggy lite. Det var roligt :)

Men nu orkar jag inte mer ^^ nu ska jag prata vidare med Marty, och s� ska jag h�mta mej glass ;)

*r�knar ned* 4 timmar minus tills han f�r sitt bredband. *skuttar runt* yay! ^^ Marty ska f� bredband, Marty ska f� bredband! �ntligen.

*g�r och firar med glass* ^^

*huggles* Vi h�rs senare :D

previous - next

about me - read my profile! read other Diar
yLand diaries! recommend my diary to a friend! Get
 your own fun + free diary at DiaryLand.com!