Get your ow
n diary at DiaryLand.com! contact me older entries newest entry

2004-09-04 - 4:36 a.m.

Allvarligt. Nu har jag f�rs�kt tv� g�nger... men jag kan fan inte formulera mej p� engelska just nu.

Det kan dock bero p� att klockan �r �ver 4 p� morgonen och jag �r ganska tr�tt. Och kroppen �r inte h�lften s� tr�tt som hj�rnan, s� ha f�rst�else f�r att jag �r lite seg nu.

Faktiskt k�nner jag att jag inte alls �r kapabel till att skriva ett vettigt inl�gg nu. S� jag skiter i det. Jag f�r skriva n�gonting mer intelligent imorgon, eller n�n g�ng.

Ikv�ll har min dator slutat hata mej iaf. Internet �r fixat, och det betyder att camen fungerar igen. S� jag har webcamat med Marty mest hela kv�llen och natten, tills han f�r ungef�r 30 minuter sen utbrast "g2g" och loggade av p� sekunden. Jag antar att det var antingen m�rkl�ggning av att han var vaken pga f�r�ldrar, eller s� var det n�n kris med ngt. Om annars f�r jag hur som helst svar p� det imorgon antar jag.

Det var m�ttligt roande, faktiskt. Han fick mej att skratta ett antal g�nger. T.ex d� jag ber�ttar, "den h�r stolen �r helt sjuk. Den g�r att h�ja hur mkt som helst", s� s�ger han; "Ja, men det �r ju bra. D� kan man ju �ka fritt fall".

N�r Kai kom online s� ville jag visa henne min nya frisyr. (>.> *har nyss klippt mej*) S� jag uppenbarade mej d�r i hennes dator via webcam. Och t�nka sej! Jag fick se henne ocks�... Jeez, mate. Hon ser j�ttefin ut. Hon har ocks� klippt sej... och hon passar tokbra i det. Ser �ldre ut. Och det �r ju alltid en bra sak. ...Eller? Hur som helst s� menar jag det som en komplimang.

Marty p�minde mej svagt om n�gon... men jag kom inte p� vem. Sen t�nkte jag inte s� mkt p� det f�rr�n han b�rjade prata om Bluffy. H�h�. D� kom jag fram till det n�stan om�jliga faktumet att han p�minde mej om Spike. How cute. Hans reaktion var ungef�r, *beskriver med mina egna ord*, "Wuh. Jag heter Marty, och jag har bara sett slumpm�ssigt till s�song tre i Bluffy, s�... det enda jag har n�n aning om �r grunderna... och - oh - att Spike �r elak." ...well. Kanske inte riktigt s�, men det var po�ngen av vad han sa i alla fall. Varav jag "r�kade" svara "Jaja, men han �r hot." ...vilket jag sekunden efter �ngrade och sade ifr�n mej ansvaret ang�ende den meningen med: "...och det d�r sa jag -inte-". Dock sa jag att Angel var 'hot'. Det slutade inte b�ttre.

<.< nu �r jag m�ttligt hj�rnd�d och har hakat upp mej p� att f�rs�ka g�ra det h�r inl�gget till det mest osammanh�ngade, ologiska n�gonsin. So don't blame me. (Yes, do blame me)

Jag har haft stora planer p� att sova ett bra tag. Sedan Marty stack s� t�nkte jag, "dang... kommer inte Kai tillbaka fr�n sin Martial Art snart? Annars m�ste jag f� mej lite s�mn", var p� Kai kom online strax efter det, ungef�r d� jag var i mitten av detta uts�kta dagboksinl�gg. S�, nu borde jag rent logiskt sett prata lite med henne, s� som jag ville. Sedan g�ra slag i saken med att sova. Som sagt ska jag tr�ffa min oh-so-important moster imorgon - och f�re detta m�ste jag allts� tv�tta mitt h�r. S�...

Hej d�.

previous - next

about me - read my profile! read other Diar
yLand diaries! recommend my diary to a friend! Get
 your own fun + free diary at DiaryLand.com!